środa, 5 lutego 2014

Rozdział 6

Megan

Tak, jak myślałam, Liam i Niall oboje zasnęli i słyszałam jak Niall ponownie cicho chrapie. Liam był przykryty w kocyk z Toy Story. Jak słodko.


Obaj mieli na sobie słuchawki. Próbowałam zgadywać czego słuchali, byłam pewna, że nie słuchali "What Makes You Beautiful" czy "One Thing".



Podczas gdy chłopcy spali, była to najlepsza okazja żeby wejść na laptopa. Wyciągnęłam go, uruchomiłam i zalogowałam się na Facebooka, Twittera, Tumblra i na innych miejscach gdzie miałam konta. 



Facebook był nudny i martwy, ale przed zamknięciem go, napisałam do Chole.



"Hej Chole! Nigdy nie zgadniesz gdzie jestem... Jestem w trasie z One Direction! Tak dobrze przeczytałaś! W trasie z One Direction!"



Po wysłaniu mojej wiadomości wyłączyłam Facebooka i zaczęłam przeglądać stronę głowną na  Tumblrze.


Na ekranie pojawiły mi się gify z One Direction. Zaczęłam je wszystkie przeglądać i cicho się śmiałam, ponieważ były one bardzo zabawne. 



- Daj spokój! Nie musisz oglądać nas na zdjęciach, przecież masz nas obok siebie! - spojrzałam na Nialla, ale on tego nie powiedział, bo przecież spał. W końcu zorientowałam się, że przecież siedzę jeszcze obok Liama. Popatrzyłam na niego, a on się ze mnie śmiał. 



- Po prostu.. - zaczęłam.


- W porządku, nie musisz się tłumaczyć. Tylko obiecaj, że nie będziesz robiła nam zdjęć jak śpimy i nie pokażesz ich całemu światu. Okej?
- Okej. - uśmiechnęłam się.
- Radzę ci się przespać, ponieważ zmienimy strefę czasową. - zasugerował Liam.
- Dobrze, to dobry pomysł tatusiu. - mruknęłam i zaczęłam wyłączać laptopa. 

Liam pożyczył mi swój koc, więc się położyłam.



Byłam świadoma, że zasypiam, co oznacza, że wyglądam naprawdę nie atrakcyjnie podczas snu. Co jeśli będę chrapała? Nie mogę zrobić takich rzeczy przed One Direction. 




Moje objawy zostały szybo rozmyte, ponieważ zasnęłam. 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------



- Megan zbliżamy się do lądowania, obudź się... - powiedział do mnie blondyn.
- Dobra.. co? co? - powiedziałam zaspanym głosem.
- Za chwilę lądujemy, więc zapnij pasy. - Niall zaśmiał się i błysnął do mnie pięknym uśmiechem.
- Ehh.. dobra. - mruknęłam do niego.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Przed hotelem w którym byliśmy zameldowani było pełno fanek które piszczały i wykrzykiwały imiona chłopaków z zespołu. 

- Czy zawsze tak jest? - zapytałam się Harry'ego.
- Tak, bardzo często. - odpowiedział mi.



- Zayn! Jesteś niesamowity! Kocham Cię! Harry wyjdź za mnie! - dziewczyny zaczęły krzyczeć to samo ze wszystkich stron. 




Weszliśmy do hotelu. Znaleźliśmy nasze "mieszkanie". Weszliśmy do środka, wnętrze było urządzone bardzo nowocześnie. Wszyscy zaczęliśmy rozglądać się po "mieszkaniu".




- Panowie, nie ma 5 pokoi, więc ktoś będzie musiał dzielić. Pomyślałem, że Niall z Megan mogą być razem. - krzyknął Liam schodząc po chodach w dół.




- Dobrze! - krzyknął Niall. - Teraz musimy wybrać kto śpi na jakim łóżku! - Niall dźgnął mnie ramieniem w ramię i pobiegł szybko na górę.


Pobiegłam za nim.



- To jest moje! - Niall skoczył na łóżko najbliżej okna. 


Ja wybrałam łóżko pod ścianą. 



Nagle ktoś zaczął pukać do drzwi. Niall krzyknął żeby wszedł, nie wiedząc kto puka.


Okazało się, że Zayn przyniósł nam nasze walizki.



- Dzięki Zayn! - krzyknął Niall i wziął od niego walizki. 




Zeszliśmy na dół i dołączyliśmy do reszty chłopaków na dole.




- Więc co teraz? - zapytałam.


- No cóż.. nic nie możemy zrobić co tak naprawdę się nam podoba w hotelu. - powiedział Harry.
- Wiecie co mam na myśli? - zapytał Louis. Chłopcy nie wiedzieli chyba o co chodzi, ale Zayn patrzył się na nas z chytrym uśmieszkiem.
- Tak! Tak! Tak! - krzyknął Zayn.
- Zawsze w to graliśmy, ale ostrzegam was, Megan jest w tym świetna. - Irlandczyk dodał.
- Ale o co chodzi? O jaką grę wam chodzi? - zapytałam się wszystkich.
- Prawda czy wyzwanie! - krzyknął Louis.




________________________________________________________________________

Szósty rozdział za nami! Proszę komentujcie kochani! Chciałabym dobić do 1000 wyświetleń! Proszę udostępniajcie to Fan Fiction. Szablon powinnam niedługo mieć, więc blog będzie jakoś ładnie wyglądał :)

6 komentarzy:

  1. Świetny czekam na następny <33

    Madzia xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Upominam się o button lub link do szabloniarni!

    www.place-of-szablony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział. Wyobraźnia mi podpowiada, że podczas gry padnie wyzwanie, że Megan będzie musiała pocałować Niall'a (lub na odwrót, no nieważne xd). Ale to tylko moje domysły. Nie mogę się doczekać następnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, zapomniałam napisać, że blog wygląda teraz ślicznie! Ach, ten fiolet <3

      Usuń

Szablon by @Lyvia_x